Turku Hockey Club etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko ja joukkueen kotipaikka on Turku. Joukkueeseen kuuluu 32 jäsentä ja kalenterissa on 1 tulevaa treeniä tai peliä.

Turku Hockey Club on naisten suomi-sarjaa pelaava jääkiekkojoukkue, joka etsii riveihinsä uusia pelaajia ensi kauteen. Kauden aikana treenaamme kahdesti viikossa Impivaaran ja Varissuon jäähalleissa. Mukaan ovat tervetulleita kaikki nais- ja tyttöpelaajat, joilta löytyy vähänkin kiekko- tai ringettetaustaa. Mikäli innostusta pelaamiseen löytyy, kannattaa ottaa yhteyttä valmentajaan Jari Lempiseen (jari13ml(miuku)gmail(piste)com) tai seuran jäsenrekisteristä vastaavaan Lotta Ansakseen (lotta(piste)ansas(miuku)aalto(piste)fi). Vastaamme mielellämme pelaamista koskeviin kysymyksiin!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 1 päivä sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.